AHLI PERSATUAN

Selasa, 28 Jun 2011

Realiti Bebudak Sekarang

Aku Dah Tau




Satu hari Ajoi dalam kelas semasa dalam makmal kelas kimia. Dia duduk di sebelah murid baru yang baru berpindah ke sekolahnya..

Ajoi: Bro, ko budak baru ker?

Sumardi: Ha ah.. nama aku Sumardi

Ajoi: Nama macam jawa jer, ko dari maner?

Sumardi: Aku jawa Sarawak..


Ajoi: Sarawak ada jawa ker? Hmm aper-aper la.. cikgu kimia ni orang Sawarawak juga tau.

Sumardi: Oooo.. aku dah tau.

Ajoi: Nih aku nak bagitau, ko baik-baik dengan Cikgu Kimia ni.. garang nak mampus!

Sumardi: Oooo.. aku dah tau.

Ajoi: Kalau salah sikit silap-silap makan penampar.!

Sumardi: Oooo.. aku dah tau

Ajoi: Cikgu ni dah la tak baper hensem, naik motor kapcai – sengkek ….!!!

Sumardi: Oooo.. aku dah tau.

Ajoi: Masa habis sekolah nanti, kita pedajal dia nak? Aku nak pancitkan tayar motor dia… Eh! Ko daripada tadi asyik jawab tau jer… ko maner tau?

Sumardi: Aku anak dia!

Ajoi: Erkk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...