AHLI PERSATUAN

Rabu, 2 Mac 2011

REHAT MINDA...

Lawak ni aku dah edit...sengaja aku guna nama kawan aku pasai aku yakin dia takkan baca entry ni. Sebab utama dia takkan baca pasai dia takkan reti buka bolg aku nih...maklumla...kelabu asap sikit tentang IT ni... Selalunya dia asyik pekena kami saja..Kali ni aku nak pekena dia pulak...

Umur Tinggal Enam Minggu

Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, "Pa, aku minta maaf, tapi kami mendapati hang menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan hang untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.

"Tapi Doktor Wan," Pa menjawab, "Aku rasa sihat, aku tak rasa lebih baik dari tahun ini... ah..tak mungkin aihhh... Tak dak cara ka yang boleh aku lakukan?"

Setelah beberapa saat, doktor Wan berkata, "Ya, hang mungkin boleh ke spa Wina atau ke Spa kesihatan yang baru di hujung jalan ni dan mandi lumpuq setiap hari".

Pa bersemangat dan bertanya, "Dan itu akan menyembuhkan aku ka?"

"Dak aihhh...," jawab doktor Wan, "tapi itu akan membuatkan hang terbiasa dengan tanah."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...